کلینیک مشاوره و روانشناسی تحت پوشش بیمه پاسارگاد

سخنی با بیمه شده گان تکمیلی پاسارگاد

بیمه پاسارگاد در راستای ارتقاء سطح سلامت جسمی و روانی بیمه شده گان محترم اقدام به پوشش هزینه های روانشناسی و روان درمانی نموده است. در این خصوص مدیریت بیمه پاسارگاد براین باور است که خانواده ای پویا و دارای سلامت جسمی و روانی می تواند ضامن موفقیت و پیشرفت کشور گردد.

مشاوره روانشناس تحت پوشش بیمه پاسارگاد

     در این راستا این امکان برای دارنده گان بیمه تکمیلی پاسارگاد ،  وجود دارد که با بهره مندی از پوشش بیمه ای از کلیه خدمات روانشناسی ،  مشاوره ، سنجش های روانشناسی اعم از هوش ، شخصیت و … بهره مند شوند.

بیمه های درمانی یکی از رشته های  بیمه های اشخاص است؛که به دلیل اهمیت آن در دو دهه گذشته ،مورد توجه شرکتهای بیمه بازرگانی قرار گرفت و بدین سبب بود که بیمه پاسارگاد در بدو فعالیت خود و با درک ویژگیهای این رشته خاص،با انتخاب آن به عنوان یک شرکت تخصصی ،پیشگام ارائه پوششهایی گردید؛که امروزه ،این شرکت را متولی توسعه و گسترش انواع پوششهای درمانی در سطح کشور گردانیدو تصمیمی در این حوزه نیست که به نوعی بیمه پاسارگاد در آن نقشی نداشته باشد؛و این مهم تنها در سایه تلاش،نوآوری و تکثرگرایی این مجموعه در گستره فعالیت شرکتهای بیمه در این رشته پویا محقق گردیده است.

مدیریت بیمه پاسارگاد با الهام از اهداف و برنامه های کلان شرکت،توانست در دو دهه گذشته با اتخاذ رویکرد مشتری مداری به عنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر در عرصه رقابتی،طرحها و ایده های نوینی را بر بستری کارشناسانه و مدبرانه بر اساس مطالبات واقعی مشتریان ارائه نماید؛و با تبعیت از اصل تکثرگرایی،تعهدات و پوششهای متنوعی را به بیمه شدگان محترم عرضه نماید ؛به گونه ای که هر بیمه شده با هر سلیقه و توانایی مالی قادر باشد؛که از این پوششها بهره مند گردد.

مشاوره روانشناس تحت پوشش بیمه پاسارگاد
فهرست