کلینیک مشاوره و روانشناسی تحت پوشش بیمه دی

سخنی با بیمه شده گان تکمیلی دی

بیمه دی در راستای ارتقاء سطح سلامت جسمی و روانی بیمه شده گان محترم اقدام به پوشش هزینه های روانشناسی و روان درمانی نموده است. در این خصوص مدیریت بیمه دی براین باور است که خانواده ای پویا و دارای سلامت جسمی و روانی می تواند ضامن موفقیت و پیشرفت کشور گردد.

مشاوره روانشناس تحت پوشش بیمه دی

     در این راستا این امکان برای دارنده گان بیمه تکمیلی  دی،  وجود دارد که با بهره مندی از پوشش بیمه ای از کلیه خدمات روانشناسی ،  مشاوره ، سنجش های روانشناسی اعم از هوش ، شخصیت و … بهره مند شوند.

بیمه های درمانی یکی از رشته های  بیمه های اشخاص است؛که به دلیل اهمیت آن در دو دهه گذشته ،مورد توجه شرکتهای بیمه بازرگانی قرار گرفت و بدین سبب بود که بیمه دی در بدو فعالیت خود و با درک ویژگیهای این رشته خاص،با انتخاب آن به عنوان یک شرکت تخصصی ،پیشگام ارائه پوششهایی گردید؛که امروزه ،این شرکت را متولی توسعه و گسترش انواع پوششهای درمانی در سطح کشور گردانیدو تصمیمی در این حوزه نیست که به نوعی بیمه دی در آن نقشی نداشته باشد؛و این مهم تنها در سایه تلاش،نوآوری و تکثرگرایی این مجموعه در گستره فعالیت شرکتهای بیمه در این رشته پویا محقق گردیده است.

مدیریت بیمه دی با الهام از اهداف و برنامه های کلان شرکت،توانست در دو دهه گذشته با اتخاذ رویکرد مشتری مداری به عنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر در عرصه رقابتی،طرحها و ایده های نوینی را بر بستری کارشناسانه و مدبرانه بر اساس مطالبات واقعی مشتریان ارائه نماید؛و با تبعیت از اصل تکثرگرایی،تعهدات و پوششهای متنوعی را به بیمه شدگان محترم عرضه نماید ؛به گونه ای که هر بیمه شده با هر سلیقه و توانایی مالی قادر باشد؛که از این پوششها بهره مند گردد.

مشاوره روانشناس تحت پوشش بیمه دی
فهرست