کلینیک مشاوره و روانشناسی طرف قرار داد با بانک سامان

سخنی با پرسنل محترم بانک سامان

مشاوره روانشناس طرف قرارداد بانک سامان: بانک سامان در راستای ارتقاء سطح سلامت جسمی و روانی پرسنل شاغل ،بازنشسته و اعضاء محترم خانواده آنها اقدام به عقد قراداد ویژه با پزشکان و  روانشناسان خوب، متعهد و برگزیده نموده است.

در این خصوص مدیریت بانک سامان براین باور است که پرسنل و خانواده ای پویا و دارای سلامت جسمی و روانی می تواند ضامن موفقیت و پیشرفت مجموعه بانک سامان گردد. مشاوره روانشناس طرف قرارداد بانک سامان این امکان را به مجموعه مدیریتی بانک سامان می دهد که با نظارت مستقیم و بازدید های منظم و سرزده بر حسن عملکرد روانشناس و مشاور طرف قرارداد خود، از ارائه خدمات دقیق و با کیفیت به پرسنل و خانواده محترم آنها مطمئن شود.

همچنین این امکان را برای مجموعه مدیریتی بانک فراهم می کند تا با برگزاری جلسات تخصصی با روانشناس و مشاور معتمد خود  و بررسی  گزاراشات ارائه شده، با زمینه های اختلالات  و نیاز های روانی مراجعه کننده گان خود آشنا شده و در صورت امکان با ایجاد آرامش روانی بیشتر در محیط کار و ارائه خدمات رفاهی بیشتر به پرسنل و خانواده محترم آنها سعی در کاهش اختلالات و نیازهای روانی پرسنل محترم بانک سامان نماید

     در این راستا پیرو قرارداد منعقد شده این مرکز با بانک سامان، این مکان پذیرای شما پرسنل محترم می باشد و شما می توانید به صورت کاملا رایگان از کلیه خدمات روانشناسی ،  مشاوره ، سنجش های روانشناسی اعم از هوش ، شخصیت، اختلالات و …. بهره مند شوید.

فهرست